01.07.2014. završava jednogodišnje razdoblje prilagodbe novom
Pravilniku o dobroj praksi u prometu lijekovima na veliko (NN 83/13).
Izmjene Pravilnika novim smjernicama značajno podižu standarde u očuvanju kvalitete lijeka tijekom njegovog skladištenja i distribucije.
Slijedom toga, PHOENIX Farmacija je prilagodila svoje poslovanje te radi poštivanja navedene zakonske odrednice, obavijestila svoje kupce o promjenama onog dijela Pravilnika koji se odnosi na reklamacije na isporuku robe te povrate lijekova sa zaliha kupaca.
Sukladno navedenim izmjenama u Pravilniku, kupac je dužan svaku reklamaciju na isporuku robe prijaviti (Službi reklamacija PHOENIX Farmacije) u roku od 5 dana od isporuke robe.
Povrat lijekova, a sukladno Pravilniku, bit će moguće izvršiti u roku od 5 dana od isporuke lijeka i to isključivo prema niže navedenim uvjetima.
Novi uvjeti za povrat lijekova
- U slučaju povrata lijekova koji se čuvaju i distribuiraju u sustavu „hladnog lanca“, povrat je obavezno potrebno najaviti kako bi sukladni uvjeti transporta lijeka u povratu bili osigurani.
- Prilikom povrata lijeka (koji će biti preuzet u najkraćem roku) u sustavu „hladnog lanca“ potrebno je obavezno priložiti ispis temperaturnih uvjeta prilikom prethodnog skladištenja lijeka u ljekarni.
- PHOENIX Farmacija navodi da će povrate isključivo uvažavati putem standardnog obrasca OB18 za čiju dostavu se kupci mogu obratiti dostavljaču PHOENIX Farmacije, službi reklamacija ili svom referentu telefonske prodaje.
PHOENIX Farmacija moli svoje kupce da uz svaki povrat robe ispune navedeni obrazac, potpišu ga i ovjere pečatom te ga zajedno s robom predaju dostavljaču PHOENIX Farmacije. Dostavljač će na obrazac obavezno upisati datum preuzimanja povrata te ga potpisati kako bi potvrdio da je roba odgovarajuće preuzeta.