➤ Tijekom šetnje s ljubimcima nemojte se družiti s ostalim vlasnicima, počistite izmet vašega psa te redovito održavajte higijenu ruku. Ako u vašoj blizini poznajete starije osobe koje imaju psa, ponudite im pomoć prilikom šetnje i nabave hrane za ljubimce, uz pridržavanje svih mjera prevencije.
➤ Upozoravamo sve osobe koje su u samoizolaciji da ne vode svoje ljubimce u šetnju te da s njima ne odlaze u trgovine za kućne ljubimce i veterinaru. Savjetujemo svim vlasnicima kućnih ljubimaca koji žive sami da unaprijed dogovore skrb za svoje ljubimce u slučaju da moraju u izolaciju.
➤ Tijekom šetnje uvijek nadzirite pse i vodite ih na povodniku, ne dopuštajte im da tijekom šetnje konzumiraju hranu, vodu i strane predmete kao ni da dolaze u kontakt s divljim životinjama.
➤ Nastojte spriječiti da se taru o vanjske površine i predmete. Nemojte hraniti ljubimce ostacima vaše hrane i hranom za ljude te držite kante za smeće pokrivenima.
➤ Koristite zaštitu od vanjskih i unutarnjih nametnika te u dogovoru s veterinarom nastavite davati propisanu terapiju.
Preporučujemo da psima, ako je potrebno, nakon šetnje operete šape sapunom i vodom, uz obvezno obilno ispiranje i sušenje ručnikom. Naravno, ne zaboravite i na svoje ruke.
Posebno naglašavamo da upotreba različitih sredstava za čišćenje i dezificijensa na psećim šapama može uzrokovati nadražaj i upalu kože, ali i dišne i probavne smetnje, čemu često svjedočimo ovih dana.
- povraćanje i proljev koji traju dulje od 24 sata ili se pojavljuju uz opću slabost;
- traume;
- poteškoće s disanjem;
- naprezanje prilikom mokrenja;
- otrovanje;
- proširenje i zavrnuće želuca (nadimanje psa, često s neproduktivnim pokušajima povraćanja);
- problemi tijekom porođaja;
- epileptični napadaji;
- kolaps ili gubitak svijesti;
- hitna oftalmološka stanja i
- jake alergijske reakcije.
Prije odlaska veterinaru molimo da ustanovu kontaktirate telefonski i provjerite na koji je način organizirana skrb za pacijente.
Pridržavajte se i pravila ustanove koja se odnose na nove režime dovođenja pacijenata i čekanja na pružanje usluge.